artonde april

Idag slutade jag tjugo i ett, för vi hade en så kallad konferans eftermiddag vilket jag tycker om, och eftersom dessa eftermiddagar är mina och Dess's så träffade jag henne direkt när jag slutade.
Vi vandrade ner till Stationen där vi tog bussen till sösdala och till henne. och på bussen var där en som skulle gå av och som tappade balansen när bussen stannade så han flög igenom HELA bussen ;/
Sen pratade vi en massa, fikade ( som vanligt ingick det mat när vi träffades ) pratade lite mer och sen hittade vi ett välidigt roligt spel på datorn som vi ägnade mer än en timme åt. Jag måste bara säga att detta spel är väldigt beroendeframkallande, spelar fortfarande detta plocka guldklimpar spelet.
Sen var det dags för mig att ta bussen hem igen, på bussen pluggade jag lite eftersom det är stort geografiprov på fredag ^^
DESS & JOSS . föralltid tvillingar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0