elfte april

Nu har jag hittat ut ur lunarvärlden, för en lite stund iaf, kan vara skönt att kunna skriva någonstans där inte alla kan läsa vad man skriver. vi får väl se hur uppdateringen med detta kommer att gå, jag är inte alltid den bästa på sånthär.

Idag är det den elfte april och idag skulle du fyllt 75, men cancern tog dig då du bara var 68 år. den tog dig bort, bort från oss alldeles för tidigt. För mig var inte din tid över, jag hade så mycket mer jag ville vi skulle gjort, jag saknar sommrarna på båten , du, jag och farmor. Det var dem bästa sommrana i mitt liv.
Jag kommer ihåg den sista gången jag såg dig, du satt där i en rullstol kunde inte gå, knappt prata och du kände nästan inte igen oss ^ och allt jag kunde tänka då var snälla, snälla dö inte på min födelsedag. och det gjorde du inte jag skulle fylla elva ca två veckor efter det att du dog den 14 juli 2000. Jag mår så dåligt över att jag inte kunde vara ledsen när du dog, men du ska veta att jag är det nu, och att jag saknar dig mer för varje dag, månad och år.
Vi var på kyrkogården idag, mamma och jag vi satte ett ljus till dig, ett ljus som symboliserar vår kärlek till dig,
JAGSAKNARDIG <3


image2
                                                             du&jag för längesedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0