.

Nu är det skola igen och alla "skolrutiner" är tillbaka, på ett sätt känns det bra eftersom då går det fortare till sommarlovet , som börjar om åtta veckor.
Fast jag ska erkänna det var tungt att gå upp imorse, klockan sju kändes inte allt för trevligt eftersom jag var tvungen att vara vaken igår tills min lilla katt ville behaga att komma in, vid halv tolv och då hade jag börjat att titta på nyckeln till frihet  som är en mycket bra och sevärd film !
Någon gång vid halv två tror jag att jag somnade.

Skolan idag känndes ändå ganska så bra, eftersom det är så fint väder blir man så glad ! och då är till och med skolan nästa kul, jag fick ju träffa Dess med  :)
Suttit ute mesta av denna dag, och jag och matilda har idag kommit på vårt blivande projektarbete ochlämnat in planen ! väldigt bra för att vara oss måste jag säga ^^ haha,
Det är en väldigt bra idé som jag verkligen tror och hoppas kommer bli nått bra utav.

Kommentarer
Postat av: Dess

Och jag fick träffa Joss:D very nice nice. JAG<3DIG

2007-04-16 @ 20:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0