sommarvärme

Idag är det söndag, men inte vilken söndag som helst utan det är den sista påsklovsdagen idag.
Lovet har gått mycket fort fast på ett sätt känns det som det precis börjat .
På detta lov har jag inte gjort så mycket,  mest sovit tagit dewt lugnt  och som vanligt typ levt hemma hos Sarah ! ;)
Skulle träffat min kära vän Dess igår, för det var väldigt längesedan jag gjorde det men nej då blir hon sjuk :/ så det blev inget med det.

Denna helgen har varit en av dem bästa på länge.
I fredags åkte jag och sarah ut till Daniel där kladdkaka , drink som skulle vara syrlig äppel men blev en blanding av päron/melon , sprite, fanta annanas , citron och is . blev faktiskt gott, vi kollade tallang 2007 som jag inte blev allt för imponerad över, men jag hade trevligt sällskap iaf :) sen var vi ute och promenerade rundor i Sjörröd en massa och sen satt vi ute och bara pratade.
Lördagen spenderades först med SOLNING hemma eftersom det har varit så väldigt varmt ! sen kom min vän Daniel och vi åkte en ganska lång runda inlines, och jag klarade en hel lång backe helt själv ^^ haha, sen hjälpte han mig med lite program på min nya dator sen körde han hem och jag åt och lite så, sen kom Sarah hit och sen kom Daniel igen och vi gick och handlade glass sen gick vi och satte oss på skolan och pratade lite sen gick vi hit igen :) 
det känns bra för att du är iaf nästan ditt gamla jag igen, och det är jag väldigt glad över , för att jag saknade ju ditt gamla jag ^^

och idag har jag spenderat min tid i solen, sen även varit en sväng hos Sarah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0