Sunny sunday

Stockholm, onsdag till fredag med SP2 var bra! 
Vi bodde på fridhemsplan, på ett fint vandrarhem, med späckat schema och långa dagar hann vi med en massa, orkar inte skriva allt, men b la riksdagen, slottet ( med sthlms GAYIGASTE guid ) teater på dramaten, som fick mig att somna och ja många fler saker.

Lördagen spenderades med Sarah i Malmö, där vi shoppade en massa eller i alla fall jag, eftersom det inte blev någon shopping i Sthlm, så var jag tvungen att ta igen det . Shoppade en hel del faktiskt, och jag är nöjd, nu är det bara jeans kvar ^^ På kvällen åkte jag Sarah och Bettan ut till Donkan och köpte glass och sen satt vi på jacob
och åt den och pratade lite sen hem och sova.

Söndag och det är fint väder,
Idag har jag varit med nästan hela släkten på hovdala för att fira mormor och morfars 65 åriga bröllopsdag. Vi åt massor med god mat för det var buffé, och jag var tjock som smakade 4 av 5 av deserterna. sen så passade jag mitt kusinbarn Adrian på 2 år så att dem andra fick sitta och äta och så i lugn och ro, tog även hand om hans lillebror Viggo som idag är 1 månad gammal,. 2 av mina 8 kusinbarn bara idag, lite skönt att inte alla kom, då hade jag haft fullt upp ;p  Och jag vill säga Grattis på bröllopsdagen till min kära mormor och morfar <3

Bara för att jag tycker om min släkt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0