åttondejuli

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev något ordentligt här, eller det var ett bra tag sedan jag skrev något överhuvudtaget. Det har inte hänt allt för mycket om jag ska vara ärlig. Midsommar spenderades med ett par vänner på gullbranna, vilket var mycket trevligt :) Sen har jag och sarah varit på semester i karlskrona ett par dagar, bara för att komma bort och göra nått bara vi två. En väldigt trevlig resa, skönt att komma bort från denna stan ett tag, bara om det så är för två dagen eller två veckor så är det väldigt skönt. Vad har mer hänt? Ja, inte alls mycket mer jag är ganska mycket på körskolan och kör och pluggar, vilket är ganska tråkigt men nödvändigt nu när jag fått uppsrkivningstid och allt. Finns inte så mycket att göra när det bara regnar och är kallt hela tiden. Man blir så slö och orkar ingenting nästan. Just det Tove har ju med varit nere och hälsat på oss, så då blev det grillkväll och så :) Och så ska jag upp där med dess i augusti på kräftskiva, som förra året ! :)<3
Jobbat har jag inte heller gjort, förutom lite hemma men det räknas inte, så nästa vecka kommer bli tuff då jag ska jobba hela veckan. Men bara bra för att jag behöver verkligen pengar för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0