JOBB

Usch nu har jag varit serisöt superduktig i en vecka nu. Jag och Emma har först packat en massa glas och jävligt mycket kläder och en massa andra utställningssaker. Och sen packat upp och flyttat nästa allt. Och nu har jag så ont i min rygg och i mina axlar så att jag tror snart att jag döör. hahaha. ungefär så jobbigt har det varit. Men det har varit kul med samtidigt & sen är det ju aldrig fel att tjäna lite pengar ^^ Och nu sitter jag på kontoret och väntar på att få åka komma hem, inte hem hem utan till papps. aja, imorn blir det hem hem, och det ska bli sköönt att få sova i min egen säng och jaa träffa mamma och katten :) som typ är helt orolig för att inte jag är hemma. Så jaa det ska bli skönt att få sova uuuuut  med! Jag har ett starkt behov av att få soova just nu känner jag, inte en latte hjälper länge. kommer kanske längre utvärderingsenare ^^
Pusshaaaaj .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0