after rain comes the sun

Jag och Dess vaknade vid halv tio, satte på tvn och låg och kollade på sommarlovsmorgon i min säng , sen låg vi ner och pratade lite innan vi tillslut tog oss upp för att äta frukost, vi åt och sedan gjorde vi absolut ingenting, vi prayade och så, vi är bra på att prata. Tillslut gjorde vi oss iordning och dess skulle med bussen hem 14.15 så vi hade följe till sarah där jag hoppade av och umgicks med henne, där hon äcen tvingade i mig lite paste eftersom ajg och dess ändast åt glass till lunch. Jag spenderade resten av dagen hos sarah där vi och bettan kollade i gamla skolkataloger ( och gud som man såg ut på den tiden ) och lyssnade på gammal bra musik :) och nu har jag precis kollat tisdagsfilmen på trean . sex poinst nått sånt. och nu ska jag gå .
godnatt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0