Beslutsångest

Sommarlovets dagar går fortare än man tror, igår gick jag upp hyfsat tidigt för att ändå hinna göra saker innan jag skulle bege mig till körskolan för att köra och plugga, jag tänkte att jag skulle vara där i tid innan så att jag skulle hinna plugga lite innan min körtid, men nej helt plötsligt är klockan alldeles för mycket och jag får köra till körskolan utan att hinna plugga innan. På min körleketion får jag panikpromsa och axelerera (eller hur det nu stavas) vilket var väldigt kul, och jag kan även berätta för er nyfikna läsare att jag nu även har en uppskrivningstid. iaf så satte jag mig och pluggade efter körleketionen innan daniel ringde, och sa att han och hannes snart var där, då var det bara till att packa ihop. Jag följde med mina vänner en sväng på staden innan det bar hem till  mig för att hannes skulle visa mig hur jag skulle bränna filmerna, och jag har bränt snart elva stycken och fler blir det. Sen så stannade dem och underhöll mig till hon var halv åtta då hungern tog vid och dem cyklade hem ;p Efter det åt jag mat och tog mina inlines och begav mig upp till sarah där vi skulle bestämma oss för midsommar planerna. vi sa att vi skulle bestämmt oss vid åtta nio men icke, när jag körde hem halv tolv hade vi fortfarande inte bestämmt oss. Men nu har jag gjort det och det blir gullbranna detta året med ! :) Nej nu måste jag göra mig iordning, ska snart vara "barnvakt" åt hannes medans daniel är på körksolan, fick även reda på nu att dess med kommer och då har jag två 90:er att passa ;p hahaha,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0