Bowling

Igår var det bowling som gällde, eftersom hannes är på besök från Linköping. Det var jag Dess, Sarah, Daniel, Hannes och Elias som var och bowlade på det "nya" stället zuperbowl (som iof varit öppet sen sprotlovet ) men vi invigde det igår. Det gick ovanligt bra för mig, jag ledde jättelänge och gjorde två strikes på rad alla undrade vad som hänt med mig eftersom jag brukar vara sämst och bara köra i rännan, men när mitt övermod tog över så tog oturen också över ett tag, men jag kom igen och hamnade bara näst sist, sarah som brukar vinna kom sist och ja vem som vann är ett mysterium. När vi var klara där och skulle bege oss in mot stan igen hade vi bara tre cyklar men det gick det med, hannes skjutsade dess, daniel sarah och elias mig, på min sadel snacka jag hade träningsverk sen, jag trodde seriöst jag skulle dö. men jag överlevde. När ví sen kom in till stan så var  Hannes och Daniel hungriga så vi gick till viking och dem åt och vi bestämde att det skulle bli film på kvällen! Dess följde med mig hem och vi åkte till veterinären med katten, som har utslag i och runt sina öron och vi fick penicilin (som är näst intill omöjligt att ge honom), sen åkte vi hem pratade åt mat och begav oss till sarah där vi kollade på film, spelade kubb och låg på deras studsmatta och hade mysigt. Vid halv ett skulle vi alla bege oss hemåt och eftersom jag inte orkade gå ( kanske inte dess heller ) så skjutade daniel mig och hannes dess hem till mig, och trodde jag på dagen att jag skulle dö så var det ännu värre denna gången. men överlevde även det ^ Dess sov hos mig och vi låg och pratade halva natten, och ajg finns här för dig, alltid närsomhelst, dag som natt, <3 vilket gjorde att jag har varit väldigt trött idag, men det var det värt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0