Grillkväll

Torsdagen började med att Daniel, Dess och Hannes kom till mig vid halv tre tiden, då vi begav oss till viking för att jag och hannes skulle bli kvitt vårt lilla vads sak, och nu är vi snart kvitt bara mina skumtomtar kvar. Efter det var vi så mätta så vi gick hem till mig igen för att ta och vila lite, vilket vi gjorde genom att kolla lite tv, massage och datorn. Vid halv sex när daniel kört till körskolan gick jag dess och hannes till maxi där vi mötte sarah och emma. Vi gick in handlade kött, korv och potatissallad till kvällen och såklart betalde vi i Bettans kassa där vi fick henne att jobba lite . Vi gick åter hem till mig men denna gången för att vänta på daniel. vi behövde inte vänta jättelänge innan han kom och vi gick upp till sarah, där vi hämtade upp henne och emma. och eftersom vi inte hade tillräckligt med cyklar fick daniel skjutsa mig ända till sjörröd, på sadeln snacka om att både han och jag var trötta sen, mest han kanske. Vi grillade och åt och hade allmänt mys när bettan ringde och sa att hon slutat ( eftersom hon med var bjuden ) . Jag bestämmde då att jag skulle cykla möta henne halvvägs eftersom jag bara blivit skjutsad i två dagar typ, så det gjorde jag minnsann. Efter det satt vi och pratade kollade skolkataloger och lyssnade på musik och hade allmänt myys :) när klockan var runt tolv begav vi oss hemmåt i duggregnet eftersom det var upp tidigt nästa dag som gällde. Jag och bettan cyklade snabbare än emma och sarah så vi gick in och väntade på sarah då vi kom till axelsons eftersom det regnade och åskade lite då. Sarah kom efter ungeför tjugominuter och sen körde jag hem i ösregnet, gick och lade mig och somnade som en stock med åskan mullrande i bakgrunden, mysigt men läskigt.
Tack alla för en trevlig dag & kväll :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0