om du vill

Jag vet inte vad som har hänt med mig, jag har suttit och pysslat med mina kort i över tre timmar nu, och det har aldrig i historien hänt innan att jag suttit still så länge och hållit på med en och samma sak. Men nu är dem klara iallfall och jag tyckte dem blev väldigt bra    ( för att vara hemmagjorda av mig ).
och nu ska jag gå och lägga mig och läsa. gud vilka ointressanta bloggar jag skriver .
Godnatt !




- om du står där förlägen att lämna vad ödet sänt, så kan jag inte göra mer,
  men när du går där, förlägen, och undrar vart lyckan vänt,
  kan det ske att du ändå ser?
  om du var här. om du var här.

Kommentarer
Postat av: sahara,

duktigt av dig att pyssla så länge, och nej josse dina bloggar är inte tråkiga.

2007-06-16 @ 13:35:29
URL: http://goldensky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0