rain

sova länge och bara slappa är bra. Hittills idag har jag sovit och städat mitt rum + att jag våttorkade alla golven. & jag tycker att jag har varit duktig, sen följde jag med mamma till maxi, mest för att få övningsköra men även som sällskap. Där vi handlade och mamma glömde hälften så hon fick springa in igen medans jag satte mig i bilen och tänkte på hur det kommer att vara när jag får mitt eget körkort och får köra var jag vill när jag vill, jag kommer bli en trafikfara. När vi kom hem så hade jag hittat ett smaskigt recept  i buffé tidningen som jag ville testa, det var jordgubbs-och vitchocklad muffins. Som blev riktigt bra och dem var riktigt goda. Usch man blir så trött och så när det är skitväder som idag, kallt och regnigt. Man vill bara lägga sig i sängen under täcket och sova bort hela dagen, men nej det får man inte. nu har jag varit duktig så nu tycker jag att jag ska få gå och vila en stund, vila mig bort från detta busväder. och få vara i en annan värld iallafall för en liten stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0