Sommarlov!

NU är det äntligen riktigt sommarlov, det har känt som sommarlov de senaste veckorna, men nu är det verkligen sommarlov, och det är mitt sista sommarlov ever . Det känns bra men samtidigt skrämande och ja lite läskigt vad ska man göra sen och allt sånt ? Men nu är det sommarlov och det är det viktigaste. Vi började fira i torsdags med att åka till k-stad för att gå på allsång i tivoliparken. Där underhölls vi av Hasse Andersson, Robin, Måns, med flera lokala stjärnskott,. Mycket trevligt och jag hade ingen röst efteråt. Ska förtälja att jag var där med Sarah, Dess och några av hennes klassvänner. Fredag var den storaavslutningsdagen och vi började 8.15 för att vara klara drygt en timme senare :/ segt värre. men aulan var ganska seg och så men sommarlovs känsla fick jag tillsammans med känslan att nästa år är det jag som står där på skolgården och sjunger och jublar och blir emottagen av släkt och vänner. Efteråt följde Dess med mig hem och vi tog det lugnt och åt, vid halv två kom mormor&morfar, farmor och sarah och vi åt jordhubbstårta ( en tradition sedan lekis ) . Sen bar det iväg för att kolla studenter, först JB där Dess ex gick ut , sedan en lång ansträngande promenad i värmen bort till HTS där Christoffer gick ut. Ner på staden och kolla alla ekipage ( ? ) och så. Därefter blev det studentfest och jaa det var trevligt och så , och vi träffade elin, som jag och kanske fler ska åka till åhus och äta glass med i sommar och jag och elin ska vara som vi är och kladda när vi äter glass, det är omöjligt att inte göra det :p !  Sen stationen där vi lämnade av dess , och jag sarah elias fortsatte till torget där vi möttes upp av daniel och victor. efter en stund gick jag och sarah hem till sarah där det lånades toa och sparkcykel för förden hem , eftersom ajg var lat och inte orkade gå ;p  Lördagen spenderades hemma hos sarah i solen och poolen, och det har idag med gjorts. och imorgon ska jag köra på körskolan :p wäää , jag är så bra, hehe. Nu ska jag göra något vettigare eller inte men men,
pusshaaaj och godnatt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0