summer night

Idag har varit bra, för idag har jag inte gjort något speciellt, vaknade och låg länge i sängen och drog mig. Sen blev det frukost&lunch plus lite tv, därefter bar det ner till stan med Sarah, vi kollade rundor och så, köpte saker till mina släktkalaskort, rosa&silver, iloveit. Sen cyklade vi hem till sarah där bettan väntade och vi ( jag&sarah) fick halva malmö FF laget var, såklart fick jag den bättre halvan. och gud som vi skrattade, det var mycket trevligt,. Sen bar det hem för att övningsköra och äta. När jag ätit kom min vän Daniel ( & han hade godis med sig ). För att hämta mina hörlurar till mp3n som han ska låna och vi var sociala ett bra tag, det var mycket trevligt och jag har saknat det, saknat att kunna prata så med dig, så som vi nästan kunde idag, så som det var innan. Iallafall så kollade vi typ lite på en koonstig film och vi fattade noll så den sket sig lite, och jag var ju tvungen att bjuda på vanilj coca cola med , och vi älskar det ( fast det är vi ganska ensama om ). När Daniel stuckit ringde jag Sarah som kollade film så jag körde dit och höll henne lite sällskap, och nu kom jag nyss hem och ska sova eftersom jag är trött och imorgon ska jag hämta mina betyg ;o 
aja, natti natti ^^ ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0