the holiday

Klockan åtta kom Sarah och Bettan och hämtade mig, vi körde ner till videomix och hyrde film, the holiday och köpte godis. Sen körde vi hem till axelsons residens och satte oss med mysstämning  och myskläder i sarahs rum, kollade filmen åt godis,popcorn och mina jordgubb-vitchockleadmuffins. Det var myyyys! När filmen var slut satte vi oss och pratade lite om framtiden och så;
och vi kom fram till att jag kommer vara ett martiniglas med oliver och höga klackar,
medans sarah kommer vara ett vanligt glas med champange och en jordgubbe i,
och bettan kommer vara ett glas med vitt vin med ett sugrör i.
vi kom också fram till att vi alla tre ville vara kära , precis som dem var i filmen, för det verkade så perfekt lixom .det var trevligt att prata och vi satt en bra stund innan bettan skulle sova eftersom hon skulle jobba imorn, och sarah kom på att hur kom jag hem så jag fick skjuts hem med . detta är värsta lyxen. nästa börjat vänja mig vid det, haha. och nu är jag trött och tänkte gå och sova eller kolla en film ellr typ läsa i  min bok eller nått sånt mysigt i sängen. 

                                   GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0