åttonde maj

Veckorna går fort, nästan så jag tycker att dem går alldeles för fort. Snart är det sommarlov, ja om bara 4 veckor tror jag det är eller 31 dagar (som är samma sak som 4 veckor). Skolans saker börjar ta slut vilket är väldigt skönt eftersom jag är trött på den och allt som har med skolarbete och prov att göra, & jag snart är du ju bara ett år kvar, sen STUNDET 08 ;) haha.

Tiden bara flyger iväg, det går alldeles för fort. Jag vill ha tillbaka förra sommaren då allt var så bra,  
Innan nästan allt förändrades, innan du och allt förändrades till det sämre. Men jag ska inte säga att allt är dåligt nu för det är det inte, men vissa saker saknar jag verkligen!  
Jag vet jag inte ska bry mig, men det går inte att inte brys sig, när man känner att saker inte är som dem brukar vara, jag vet du är mer likt ditt gamla jag nu än innan, men det känns fortfarande att du förändrats och jag tycker inte det är till det bättre. men hoppas på att det går närmare och inte längre bort ^^


: /                                                          - I really dón't understand it.


___________________________________________________________________________

Som en bok fylld av ord som jag aldrig förstod
som en gåva i vackert förband
som en bro till min själ
som betrodde dig väl
så förtrollad jag var när du vann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0