ingenting någonsin

Det var ju inte så farligt att köra idag, jag gillade körläraren, han var cool :) Så varför var jag efentligen nervös , hm sån som jag är kanske. Och han tyckte jag var en naturbegåvning på att starta i backe, och att jag gjorde på  det svåraste sättet , nog skytet om detta.
Imorn ska dess sova hos mig, och på lördag är det väla som gäller för oss , det ska bli trevligt för det var nämligen längesedan jag spenderade tid med henne. Mycket tid iaf.
nog pratat om tråkigasaker som ingen har nytta av :p 
  
                                                                             GOODBYE                
                       

Kommentarer
Postat av: Dess

för att svara på din komentar^^ det är väl klart jag har tid med dig i sommar:) det tar jag för givet. och det var alldeles för lång tid sen vi tillbringade lång tid tillsammans, på tiden nu :) <3<3

2007-05-31 @ 19:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0