sunsetborderline

Långhelg är bland det bästa som finns, min har spenderats med Sarah, och i Malmö med Daniel, men även hemma i solen med en bok i min hand. Precis vad jag behövde och ville ^^
Har även varit mycket duktig och beställt mina första leketioner på körskolan, & jag är nervöös ;/
Ska även börja med teorin nu snart, känns som om det är ett måste .
och nu är det bara tre veckor kvar tills det äntligen är Sommarloov , vilket ska bli mycket skönt och efterlängtat. skolans leketioner är nästan slut allihopa och mitt schema är värsta skönt och lyxigt nu, vilket jag gillar som just nu är väldigt trött på skolan och allt som har med den att göra.
inga planer direkt har jag inte heller och inget jobb , men det får bli sol&bad och vännerna denna sommaren med, det är så jag trivs bäst - men lite pengar hade aldrig suttit fel, får bli nästa sommar ,

usch det var längesedan jag träffade Dess nu, men på torsdag då ska jag träffa henne, min vän och skönhet<3


- om du vill ska jag låtsas att allting är som det ska, om du vill för ett litet tag,
  om du vill ska jag le och säga att att allt är bra, om någon frågar mig om min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0