tjugofyra

Idag är en bra dag, för idag fick jag veta att jag klarade det nationella provet i matte, vilket jag är överlycklig över eftersom jag nu får godkänt i matte B. Dagen fortsatte även bra, jag var med Dess, vilket var en evighets sedan :/ men nästa lördag är vår <3 Vi åt mat , sen gick vi till maxi för att köpa fika fira att jag klarat det, så vi köpte massa kakor, och vi gick säkert upp en massa kilo men vafan vem bryr sig. När vi fikat halvt klart så kom vi på att vi skulle kolla FIA, vilket var jätteroligt, och jag saknar verkligen det eftersom det var en av dem roligaste sakerna jag gjort i mitt liv, och vill bara passa på att tacka Elin en än gång för det, för det var tack vare henne vi gjorde det, och vi saknar elin här hemma, hon är nått speciellt.
När dess åkt hem, åkte jag hem och åt sen var det en snabbpromenad med Sarah som gällde, vi tog en promenad och satt lite vid Gullan :) jag gillar våra kvällspromenader, dem är bra ! <3



- det är inte alltid lätt, att leva så det blir rätt.
  det är jobbigt att klara av, egna och andras krav
  men jag gör ju så gott jag kan, och önskar att jag ibland
  fick vila i någons hand . <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Söta Josse. Idag läste jag din blogg för första gången på länge. Nu är det snart sommarlov då hoppas jag att vi kan träffas. Jag saknar dig!

2007-05-28 @ 09:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0