Tjugonio

Jag älskar veckorna framöver, nu är jag ledig fram tills på torsdag nästa vecka och då är det skola i ca en timme då det är nått slags spex. Jag har absolut INGA leketioner kvar, vilket är bäst för jag är SÅHÄR skoltrött just nu.
Idag var jag bara i skolan enochenhalvtimme vilket var skönt, sen var det ju allt för varmt och inte ens jag klarade av att ligga där alltförlänge :o Så det blev promenix med Sarah vilket var skönt och trevligt!  Sen mötte jag Dess på stationen och vi gick till kulturhuset och kollade på esternas framträdande ( spec sarah ) hahah. Jättebra, sen bar det hem för att få lite mat i magen och Desperate housewifes. Och bara så alla vet så är min mamma helt dum och det är lasse med för den delen . för tillfället gillar jag ingen av dem spec mkt, kanske skulle bo hos papps ett tag, men njaeee ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0