Tjugotre

Idag är det onsdag, och idag har jag haft en ledig dag, känndes som "friluftsdagen" i skolan inte var så spännande så jag stannade hemma för att ta hand om migsjälv, vilket resulterade att jag låg i solen och möös hela dagen. Visst jag tränade med vilket var skönt men väldigt jobbigt. Har även gjort massa nyttigt hemma som tvättat och tömt diskmaskinen, och ikväll har jag och mamms myst framför tvn med kaffe & glass ^^
Jag är nervös inför imorn, då jag får reda på mitt betyg i nationella matte B + mitt betyg i matte B, hoppas hoppas hoppas på godkänt, annars är det " HEJ HEJ SOMMARSKOLA" : /
Känner att mina bloggar har ett ganska meningslöst innehåll men vafan vem bryr sig.

& GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN IDAG DESIRÉE <3
(förlåt jag glömt säga det innan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0