Tråk torsdag -

-                                                         uuuuuuuuuuuuuuuuuuuurk!

Kännde att det var passande att börja med det idag, bara för att jag är sur på min mamma, för att hon tror att hon är någon enväldig härskare som akn bestämma allt, speciellt när det gäller semester, visst hon fyller 50 men hon ska väll inte få bestämma allt för det ? eller ? aja , är lite sur över det, men det går någ över hoppas jag. Man blir så tjurig och trött av att gå och vara sur.
Långhelg denna helgen, ledig torsdag - söndag och det är skönt ^^ Jag gillar skolan när vi får en massa ledigt.
                                  ______________________________________________

Idag har spenderats ; hemma i sängen till typ tolv, då jag tvingade mig upp, satte mig vid datorn och väntade på damsugaren, damsög mitt rum, lade mig och läste/tv , datorn, fika med mormormormfar m.fl , sarah, hem & äta, Sarah ut och gå och hem igen !
& idag har jag och Sarah bestämmt att vi ska åka till London i början av nästa år för att kolla balklänningar till stundent 08 samt massa annat då såklart.
och vi hittade värsta bästa vandrarhemmet eller vad det nu var, det var värsta fint och värsta billigt, så nu ska vi börja samla pengar och skrapa tia-lotter ;p en varje månad var.
iiih, Josse längtar redan dit. men en sak i taget nu, vi längtar först till 18-årsdagen om typ 2 månader :) 

                                  ____________________________________________

Du var fri som en våg
I ditt hjärta det låg
Ingen önskan att stilla ditt jag
Men när du rörde min kind
Då blev kärlken blind
Och jag drunknade djupt i ditt hav 

men allt du blev tillslut
var en hjälte utan mod,
som du inte ens förstod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0