studentfest med 80-tals tema

Den 12 mars var det dags för sista terminens första studentfest, denna med 80-tals tema.
Jag var sjukt på, dock ingen annan som var det förrän sisodär två timmar innan vi skulle dra iväg,
då fick jag med mig både Sarah och Sara och vi drog in till stan till macke som hade förfest ;) Där var vi till strax efter tio då vi drog ner till kings head för vidare party. Kvällen där var sjukt kul, blev bjuden på en massa dricka, typ 6 cider eller nått ^^ Vid två när kings head stängde gick, jag sarah sara och tim hemåt. och jag som har lätt för att få skoskav fick gå barfota hem i vattenpölar, då mina skor började skava. Alla mobbade mig, men det gick bra. Från sarah fick jag låna gympa skor av henne och väl hemma hade jag tydligen sjungit(?) och pratat med mig själv, vilket jag inte hade ett enda minne av. haha.dagen efter så var jag grymt pigg i sisodär en timme innan ALL min energi försvann, dagen i skolan var slapp och efter skolan solade jag och tog mig en promenad hem och istället för att plugga (vilket jag verkligen hade behövt) sov jag, vilket var skööönt :) haha.

kvällen var ybertrevlig och jag ser verkligen fram emot en ny! taack alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0