a piece of cake

Jobbar inte alls mycket nu, vilket gör mig rätt rastlös, okej jag är rätt mycket rastlös och bättre blir det inte av att jag inte kan sova längre än till åtta på morgonen heller, helt sjukt. aja i måndags var jag så rastlös så jag bakade en rabarberpaj, en äppelkaka, björnbärsmuffins och pizzabullar. de ni. fick även besöv av daniel en liten stund vilket var trevligt, alltid kul med lite sällskap. tisdagen spenderades förs hos frissan i tre timmar, färgat och klippt håret nu, stor skillnad från innan, bild kommer när jag orkar lägga över från mobilen. efter det blev det utfärd med sarah och sara och lite så, sen hem kolla i min nya bak-bok kommit, a piece of cake. sen till maxi med sara innan vi bagav oss till sarah för att kolla film. en hemsk film om barnmisshandel, den var bra men helt hemsk, tror den hetta american crimes. aja. nu ska jag fixa mig för ska snart till malmö med daniel och handla jeans typ.

pusshaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0