allsång på källarbacksvägen

igår var det allsång på källarbacksvägen hemma hos sara, där det var förfest innan festivalen som är i stan denna helgen. men eftersom jag skulle upp och jobba tidigt idag blev det bara vatten till mig, och sprit till alla andra, det är rätt roligt att vara nykter bland rätt fulla människor ibland. vi,(jag sara och sarah) begav oss ner till stan strax efter sju för att köpa mat till mig och möta upp några av saras vänner, därefter hem till sara där vi spenderade större delen av kvällen, med kortspel, prat och såklart allsång. vid elva skulle de andra sticka ner till stan så då cyklade jag hem för att sova då det var tidig morgon idag, kvällen var dock trevlig fastän det blev tidigkväll. och idag har jag varit glad att det inte blev senare. jag är så bra på att uppdatera nuförtiden, eller vad säger du emma ;) ? hahaha. en av mina läsare, alla som läser kommentera, kul att veta vilka som läser och inte.
nu ska jag soova, megalång arbetsdag imorgon. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha kul på festivalen?

ja du är väldigt duktig på att uppdatera ;D

2008-08-09 @ 20:01:54
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0