Desirée

Jag lovade dig att jag skulle skriva ett inlägg till dig om dig, så här kommer det. Första gången vi träffades riktigt var när vi var hos elin den eftermiddagen och fikade, det var den dagen fia kom på tal, jag är glad att du följde med amanda, för annars hade vi aldrig träffats och då hade jag aldrig haft en vän som dig idag. Du är min tvilling och skönhet, du gör mig glad. jag saknar att inte träffa dig så ofta som jag gjorde innan, innan träffades vi iaf ett par gånger i veckan, även om det bara var tio minuter i skolan, men det var bra och vi måste börja ses oftare än vad vi gjort i sommar, tre gånger på hela sommaren eller vad det nu är, men mycket är det inte iaf och det gör mig ledsen. vi får ta oss tid till hösten att ses oftare! annars får jag väll komma och kidnappa dig eller något, för ses det ska vi.
detta lilla inlägg var till dig från mig, desirée jag älskar dig min tvilling och vän, vad skulle jag göra utan dig. <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Ehm, man kan ändra de på "alternativt redigera din befintliga stilmall." det är svårt att förklara så du får nog vända dig till någon som har koll på hur man gör ;D haha

2008-08-07 @ 12:12:39
URL: http://emmasigmund.blogg.se/
Postat av: Dess

Sötnöt<3 Jag älskar dig och saknar dig med!

2008-08-11 @ 12:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0