en ny kärlek

Varit sjuk ett par dagar nu, tråkigt men ändå rätt skönt att få varva ner några dagar, att bara få ta det lite lugnt. Annars har det väll inte hänt så mycket, förutom då att Sverige verkligen suger på os, man blir ju nästan deprimerad av att kolla på dem, men vi vet att dem gör sitt bästa, or not! aja, ska inte klaga nu för att jag har fått/köpt min nya bil nu en röd fiat punto och den är söt, inte lika cool som den gula, men den är söt :) aja, nu är det maat sen ska jag sova för det är upp tidigt och jobb som gäller imorn till lördag, åh jag vill ha ett jobb här hemma spyr snart på att köra. blöööörk. 


                                                                                                                                         
                                                     

Kommentarer
Postat av: Sarah

sverige suger starkt. det är inte vårt år i år.

det är aldrig vårt år,

längre.

2008-08-21 @ 23:38:18
URL: http://sarahaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0