Ny design

Ni som läser min blogg märker nog att jag fått en ny design på den idag, och det är allt tack vara söta snälla rara sarah som gjort den, eftersom jag är helt inkompetent på det området så var hon så söt och snäll och ville göra det till mig, så ett stort tack för det  bästa vän :) och eftersom det blev ett sådant tjat på dig om ett eget inlägg så följer ett bara till dig här nedan:

SARAH AXELSON - solen i mitt liv!
tack för att du är den underbara bästa vän som du är,
du finns alltid där och lyser upp min vardag.
du är den bästaste av bästa vänner och jag vet inte vad
jag skulle ha tagit mig till utan dig i mitt liv.
jag behöver dig, nu och föralltid så lämna mig inte!
vart livet än tar oss så får vi aldrig släppa taget, taget
om den vänskap vi har och taget om varnadra. ALDRIG!
även om det skiljer flera tusen mil emellan oss så får vi
aldrig släppa taget, lova mig, för jag behöver dig bästa vän!
jag älskar dig nu och föralltid, <3
/din nallebjörn

Kommentarer
Postat av: Sarah

tjatade? du hade ju inte behövt skriva ett, det sa jag ju.. men jag blev jätteglad över det du skrev, nästan tårögd. och jag vet att vi inte träffas lika mycket som innan, inte lika tajta, vi jobbar och vi har olika planer för framtiden, men jag hoppas lika mycket som du att vi aldrig släpper taget. för du är min bästa vän, och du betyder så oerhört, så utan dig vet jag inte hur jag skulle klara mig. jag älskar dig min mest underbara vän. tack för att du finns! <3 jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig.

2008-08-15 @ 22:00:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0