tripp till vittsjö

idag vaknade jag tidigt (vilket inte är ovanligt nuförtiden, då jag inte kan sova på mornarna), iaf gick jag upp och städade mitt rum riktigt noga, dammtorkade, dammsög och torkade golven, de ni, det händer inte allt för ofta på mitt rum det där. så jag kännde mig duktig efter att ha gjort mitt rum rent så då blev det duschen och sen begav jag mig på utflyckt till vittjö där jag skulle träffa Jonny. Mötte henne i byn, snabbt hem till henne lämna varor och sen ner till byn igen för pizza ätande och prat, sen blev det varsin daimstrut och kaffe med mer pratande och det var trevligt att se jonny igen, jonny är bra och jag kommer sakna att inte se henne var och varannan dag i skolan nu för hon är kuul. efter ett par timmars prat och ätande, (ja vi gillar att äta!) begav jag mig hemåt igen då jonny skulle på idrottstema fest. nu är jag hemma är trött och rastlös och vet inte riktigt vad jag ska göra. blir kanske ne film eller något liknade.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0