vuxenvärlden - here i come!?

fått en del klagomål på att jag inte uppdaterar min blogg allt för ofta (nämner inga namn, men är ni nyfikna kan ni ju kolla kommentaren från förra inlägget). Så vad har hänt sen sist jag skrev, jag har fyllt 19, ett helt år närmare tjugo och den riktiga vuxenvärlden för när man fyller tjugo är man inte i ton-åren längre och då  måste man nästan räknas som riktigt vuxen. Blev firad tre gånger, först hos papps där jag fick lite blandat, bland annat en reseguidbok om new york, sen av mamms, lasse och vännerna och jag tackar för alla grattis-sms :) och tillslut av släkten, fick massa pengar till newyork rätt trist att bara få kuvert men så går det när man är dum och bara önskar sig pengar. sen har jag ju jobbat med och jag och josefin kom fram på jobbet igår att vi inte har något liv, för vi bara jobbar hela tiden. all ens tid går åt till att jobba, pengarna sitter fint, men all ens tid går åt till att jobba och när man väl är ledig så är man för trött för att göra något vettigt. men sånt är livet när man börjar ta sig in i vuxenvärlden, jag vill inte bli så stor än, men man har väl inget val. jobbet gillar jag annars, alla dessa underbart trevliga människor man jobbar med, speciellt paula, pierre, josefin, erik och veronika, det är dem som gör arbetsplatsen rolig.

påtal om något helt annat nu så har jag som alla andra märkt att den nya inne-grejen är BLOGG, alla har skaffat blogg nu de senaste veckorna, mina kära killkompisar som jag aldrig trodde skulle sätta sig ner och skriva blogg, skriver blogg och de är rätt flitiga med att uppdatera minnsann, och de skriver djupa och vettiga saker t o m , det är ju så man blir stolt över dem. och ni som läser min blogg får ursäkta om den inte är det roligaste, men jag är inte så bra på det här med blogga och uppdatera, men jag gör mitt bästa.


Kommentarer
Postat av: Emma

haha fortsätt nu med att uppdatera :D

2008-08-07 @ 11:57:22
URL: http://emmasigmund.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilket menar du? :O haha

2008-08-07 @ 11:58:15
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0