1 december

vissa dagar är bättre än andra, och igår var ingen bra dag. trots att det var första advent och julskyltning med vänner. för jag kännde mig trött, ur form och jag helt enkelt inte på så bra humör. (brukar bli så med förlite sömn). iaf blev det god fika sponsrad av axelsons, taack söta ni :) julksyltningen var ungeför som vanligt, massa människor och tomtar i fönstren, dock hade det varit så mycket mysigare om det legat lite snö på marken, snacka om känsla man fått då. jag vill få min julkänsla nu, för jag tycker det är mysigt med tända ljus och stjärnor i fönstren.
för er som missade julkalendern i morse, så verkar den värdelös såhär på första avsnittet. men ska nog kanske ge den nått avsnitt till, den kan ju bättra sig. eller inte. återstår att se.
idag hoppas jag blir en bättre dag, jag har fått sova ut en del inatt. dock så har jag sjukt ont i min hals och så ska jag vikariera på fritidset mullvaden borta på grönäng ett par timmar i eftermiddag, det ska bli trevligt att testa på det.
nej nu ska jag göra mig varmt tee till min onda hals och klä mig varmt och kasnke kolla lite tv eller film.
ha en bra dag vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0