andra advent

var igår och jag är lite efter med den rubriken, men jag tänkte som så att jag redan hade uppdaterat två gånger igår och inget spännande hänt efter det, men nu kom den! och jag är vaken tidigt idag, eftersom en söt lotten ringde innan och undrade om vi skulle ta en lunch när hon ändå var här uppe i storstaden och själkklart tackade jag ja till det. så nu sitter jag här och väntar på att lotten totten ska ringa igen vid tolv tiden. det ska bli mysigt! :) för hon är bra hon!
så vad ska man hitta på tills dess? hm, lite frukost kanske man skulle sätta i sig, eller en kopp te iaf, eftersom min hals är som den är och aldrig vill må bra längre. dumma den. jag uppdaterar mer ikväll, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0