anytime, anywhere

idag är det dan för dopparedagen, alltså lilljulafton. dagen idag har gått åt till att pyssla en del här hemma, varit en snabbis i stan där jag bland annat hämtade min glömda mössa hos söte-elin och daniel. sen vid fyra tiden kom sarah förbi för att vi skulle byta julklappar idag, och du är söt som försöker klura ut vad det är vi ska göra i februari. och du är ännu sötare för halsbandet jag fick av dig. och du är den bästa, och som du skrev, vi har varit med om mycket du och jag, både bra saker och dåliga. många vägar har vi testat men trots detta så håller vi ändå ihop, för du är trots allt min bästa vän. jag finns alltid där för dig, nu och föralltid för jag älskar dig <3 anytime, anywhere. (som det så fint står på mitt halsband, som alltid ska finnas nära mitt hjärta.)

och ja imorse vaknade jag och var dödsförkyld, min hals dör och jag är snorig och jag känner mig hängig och inte alls pigg som man borde vara såhär dagen innan, slå in julklappar och fixa det sista. tur jag varit så duktig att jag redan gjort allt sånt där. uppesittarkvällen med bingolotto är på tvn och för en gångs skull hoppas jag att jag somna snart för jag är död ikväll och imorgon ska mycket uträttas innan släkten kommer. så det blir nog sängen nu med tv4 och bingolott nu, för snart är det julafton, helt sjukt. men nu är det i alla fall lite kallt, ett litet plus till vädret där. just nu längtar jag lite till mina paketer imorgon, alltid lika spännande det där med paket.
nej nu döör min hals så bäst att gå och ta lite tabletter innan sängen. sov gott vänner för imorgon är det julafton.

Kommentarer
Postat av: emma

ja han sa det iallafall :P,så hoppas han gillade :P nej det blev bara fotogrejen och massageolja typ :P

2008-12-25 @ 17:24:17
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0