artonde december

igår var ingen bra dag, inte kvällen och natten i alla fall. för det gjorde så sjukt ont, och jag kände mig aningen ensam, dumt jag vet, men så är det ibland. jag somnade väll någon gång efter tre och vaknade minst två gånger innan åtta imorse då jag beslöt mig för att det var lönlöst och gick upp. grattade mamms, grattis älskade du! och sen när dem åkt lade jag mig på soffan och tro det eller ej, men jag somnade en liten stund. dusch och fix, sen ringde daniel och jag åkte till stan köpte blomma till farmor, som också fyller år idag (grattis!). sen följde daniel med mig hem ett tag, och vi chillade och läste frida typ. haha. och en vääldigt trevlig sak idag, jonny ringde till mig, och hon är alltid lika bra, och jag ser framemot måndag nu då det blir fiika :) och vi kom fram till att vi har otur vi.
sen var det handling och sånt, matlagning och slappande framför bonde söker fru, jag gillar det faktiskt, det är sött!
jag är trött, jag vill sova, men jag vet att så fort jag lägger mig ner kommer jag vara näst intill klarvaken, så det känns inte så lönt att lägga sig, tror jag ska sätta på one tree hill och hoppas på det bästa ikväll. för imorgon måste jag vara utvilad för då är det julfest med vännerna som gäller, mys på det!
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0