can you tell me we'll be allright?

jag slår på stort och uppdaterar även idag, fast då endast en gång. idag har varit en sådär dag. lunch hos farmor var gott och mysigt och vi ska snart åka till ikea och äta lunch, shoppa lite och det ska bli trevligt. jag är helt matt i hela kroppen, alltid. och hjärnan vill inte alltid den heller. eftermiddagen har blivit slapp på soffan med tv och te eftersom min dumma hals inte vill ge med sig och gör svin-ont. men jag har nästan lärt mig leva med det nu eftersom jag är inne på typ tredje vinterhalvåret med nästan konstant halsont. hum, det är rätt skumt att det bara kommer när det blir vinterhalvår, men ja. det blev även en snabbis på stan med sarah & bettan, trevligt det med. dock har jag köp stopp förutom vid julklapps-shopping då såklart. och jag har börjat fundera lite nu på vad man ska köpa till nära och kära. svårt värre det där. kanske att man kommer i lite julstämning när man jul-shoppar. vi får la se. men nu ska jag kolla på de desperata hemmafruarna och dricka te. sen ska jag soooova, så godnatt vänner!

och bara för att göra lite gratisreklam så vill jag tipsa om http://gotborg.webblogg.se och kolla in hans julkalender. den är bättre än den på tvn. grymt spännande så kika in där och läs ;)

Kommentarer
Postat av: elias

Yey, gratisreklam:D

2008-12-03 @ 18:32:52
URL: http://gotborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0