fritids-vikarie idag då ja.

idag var en bättre dag, trots riktigt ont i halsen. men jag har överlevt idag och jag överlever nog kvällen också med en massa te och slappande framför tvn eller datorn. i eftermiddag har jag då som sagt vikarierat på grönängsskolan, på ett av fritidsen där. det var väldigt roligt faktist. vi julpysslade lite, sådär slappt men ändå håll i gång hela tiden. och ja flickorna, gud vad dem kunde snacka, och jag blev lite rädd när jag tänkte på att jag nog pratar så mycket ibland. men dem var söta och trevliga och man kännde sig genast välkommen och paxad blev jag med till mellis. hehe. så idag har varit bra faktiskt. trots grym halsvärk bara. så nu ska jag kurera mig med varmt så jag inte mår sämre imorgon ifall jag skulle behövas då med.
have a nice evening friends.

Kommentarer
Postat av: emma

Svar: Ja det hade vi ju kunnat, om ni vill coh så :) och om jag får följa med. det hade varit kul:P

2008-12-01 @ 20:07:47
URL: http://emmasigmund.blogg.se/
Postat av: emma

svar: vad snällt :)

2008-12-01 @ 20:54:33
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0