lonly nights i think of you.

det hjälper att inbilla sig att man är frisk(are) i alla falla för en stund, för idag har jag mått bättre, halsen är fortfarande svullen och näsan rinner men jag mår lite bättre, ingen feber. så jag var på stan med dess, och ja där fanns inte speciellt mycket på rean, det blev en tröja och dvd-box men den var dock till fullt pris. men jag fick en trevlig träff med min vän. och det är alltid lika trevlig, efter nått varv på staden orkade vi inte mer och bestämde oss för fika, då det var probbat på bjärnors behav vi oss mot madrix där det var gott om plats typ. superlyxchocklad och chockladbulle blev det och när vi skulle gå var gabby där och hon är lika bra som alltid, och när hon förstod att min hals fortfarande krånglar fick jag hennes nycklar och hon skickade mig för att hämta någon sorts mirakel medicin och jag tror den fungerar. den är inte lika ond nu. vi får väll se, fungerar det ska jag till spanien och köpa upp ett lager med sådana. någon som ska med? efter det blev det en ltien tur till, innan dess's bil gick mot sösdala igen och jag begav mig hem till tvn och dvd-boxarna. nu är klockan rätt mycket och ajg borde gå och sova. men det är mycket som far runt i mitt huvud ikväll och jag vet inte vart jag ska sortera allt. hur jag ska hantera allt. känslor och tankar bara flyger rundor såhär på kvällarna. det är rätt jobbigt ibland, ensama kvällar.
ensamma kväller tänker jag på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0