Merry Christmas

igår var det julafton där man vaknade till att vara svinförkyld och en hals som var totalt igensvullen och gjorde mer ont än någonsin. trots detta städade jag mitt rum, och sen begav jag och mamma oss till kyrkogården för att tända ett ljus till farfar och så ett till stodch. sen bar det hem för lite stress, innan allt folket kom. först blev det fika med alla innan vissa skulle åka vidare för att fira på andra ställen och då blev det mat, dock svårt att äta julmat när man knappt kan svälja men ett plus där var att man slapp bli jättemätt som man alltid annars blir. sen julklappsutdelning och jag hade varit snäll iår med för tomten hade lämnat paket till mig. fick ett armband och en massa barlocker till det, en kliare, väska, pengar, underkläder och så typ. sen for gamlingarna hem och jag somnade på soffan, sjukling som jag var. nej men med tanke på att julkänslan inte fanns där så var det en bra julafton.
idag är det juldagen och jag har i princip sovit hela dagen, trött som jag är. att det skulle krävas att man ska bli sjuk bara för att få ordentlig sömn. koonstigt. men jag vilar för att jag ska bli frisk, nuu. haha. men nu ska jag se bonde söker fru, sista avsnittet innan jag ska sova igen, för imorn ska jag träffa dessi och då ska jag vara pigg och frisk!
puss vänner.

Kommentarer
Postat av: Sarah

bra att du blir frisk. sådan inställning gillar vi :)

puss vännen :) hoppas du kunde sova i natt med.

2008-12-26 @ 09:21:01
URL: http://sarahaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0