light a candle, light the dark, because everybody needs a light.


DAGENS INLÄGG ÄR TILLÄGNAT EMMA, EN AV MINA TROGNASTE LÄSARE. HAHA. BARA FÖR ATT HON IKVÄLL RÄDDAR MIG PÅ MSN!

idag har varit en praktisk dag. jag med hjälp av mamms har fixat blomma till begravningen nu, ett hjärta fyllt med röda rosor kommer där ligga från oss. och jag tror det kommer bli sjukt fint. sen var det lite stan med mamms och handling på maxi. hem och äta lite macka sen blev det fika hemma hos m&m. hem igen och så gjorde jag en julgrupp eller vad man ska säga till mamma, och den blir nog fin när jag får sätta i lite pärlor i den. så ni får inte se förräns den är klar och jag är nöjd (haha då kanske ni aldrig får se den). efter det var jag ännu duktigare och lagade mat. och nu sitter jag här och nördar och lyssnar på musik med mina ljus och funderar på att gå och duscha snart och sen bädda ner sig i sängen och kolla på one tree hill eller något mysigt eftersom det inte är något bra på tv ikväll. min nya favorit låt just nu är light a candle. nej nu tror jag duschen är ledig. så godnatt alla vänner och trogna läsare. bara tjugo dagar kvar nu.
godnatt!


light a candle, light the dark
light the world, light a heart or two
light a candle for me, I'll light a candle for you

Kommentarer
Postat av: Emma

Känner mig stolt att inlägget är tillägnat mig, mihi :D

2008-12-04 @ 20:29:16
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0