saturday night and the little book about friendship


Blev lite sovmorgon imorse, vaknade vid tio och pallade mig upp för att jag och sarah skulle bege oss till kristianstad för rea-shopping och nyårs kläders letning. och vi fann vad vi skulle och lite till, dock var min nyårskjol inte på rea utan den var dyr och det sved rätt ordentligt i plånboken när jag betalade den, men vafan tänkte jag då, jag kan ju änvända den sen med och då kändes det genast lite bättre, och jag gillar mitt fynd för dagen, en rosa ormskins kuvertväska som är lite större, den är ful fast ändå heet. jag gillar den. den är josse. sen bjöd sötis sarah på lunch, tack älskade du! och kristianstad är bättre än hässleholm fast ändå rätt tråkig. jag vill någon roligare stans snart.
nu börjar alla nyårsplanerna falla på plats och på måndag är det storhandling som gäller, just nu fryser jag iskuber, bra påminnelse, jag måste byta nu och göra nya. och det ska bli kul, jag tar mirakel medicin och nässpray så jag är snart frisk igen och på g på onsdag för då är det feeeeeest. yey. nu är jag trött och uttråkad och försöker komma på något spännande att göra, dock kommer jag inte på något så funderar på sängen, lite dvdbox och sömn så jag blir riktigt frisk. dock så har jag lite svårt att lämna min dator, nördigt värre jag vet. imorgon ska jag samla in pengar till nyår från olika håll och sen ska jag möta sötnöts emma en snabbis och ha ett utbyte med henne eftersom vi har den bästa smaken hon och jag. haha. kanske skulle ta och lägga in bilderna från jul-knyt-kalas-festen vi hade för ett tag sedan. en bra idé kanske, lite tidsfördriv. och nu skriver jag bara en massa strunt här.
och sarah, du är klok du. säger såna kloka saker, bästa vän. <3

ikväll skänker jag en liten hälsning till papps och ingela som är på andra sidan jordklotet, (utifall dem skulle råka läsa min blogg), hoppas ni har det varm och skönt och underbart, njut för mig med. och skänk mig ett samtal på nyår eller nått. PUSS!


 " när det inte har varit din dag, din vecka, din månad eller ens ditt år,
  finns jag där för dig. Jag finns där för dig när regnet börjar falla,
  jag finns där för dig, precis som jag funntis där förut. Jag finns
  där för dig, för att du även finns där för mig."

- från "lilla boken om vänskap.


Kommentarer
Postat av: Mysan

åh, vilken fin vänskapstext:)

2008-12-29 @ 00:20:20
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0