and time will heal all hearts

dålig uppdatering från min sida de senaste dagarna och jag är ledsen för det. men här kommer en möjligtvis lite längre uppdatering om vad som har hänt sedan sist. vilket inte är jättemycket men ändå. and dessi, there will be an english version towards the end, so look there :p

fredagen bestod av ikea med söte farmor, vi shoppade lite smått och åt middag, en stor favorit hos oss båda. ikea var rätt julmysigt, dock hittade jag inga saker som passade eller som jag ville ha, mer än lite julklapps-papper, ljus och såklart blev det lite grejer till mamms med. och en julklapp inhandlades, till vem och vad förtäljer jag inte här. väl hemma blev det slappt på soffan med tvn och en powernap. ett prat med sarah och kebbab innan det bar av hem till daniel med emma, dess och elias för att kolla idol. det blev god kladdkaka och mys med vännerna. vid tio var jag tvungen tillsammans med d&e att bege mig, dem skulle med taxibussen och jag skulle hämta upp mamms på stationen då hon kom med tåget. väl hemma blev det idolutröstning samt idol eftersnack. och jag vet inte om det var bra eller dåligt att robin åkte ut, han är ju snygg och sjunger bra, men jag vet inte. jag kommer sakna hans snygghet i finalen iaf. dock så försöker mina vänner lära mig att inte bara gå på utseendet, en smart idé kanske? jag har kanske för höga krav på allt, eller ja på en del saker iaf. ni som vet vad jag pratar om vet. ni andra får inte veta. mohahaha. efter idol blev det sängen och jag somnade nästan direkt. jag tror jag börjar bli gammal som inte orkar vara uppe allt för länge nu förtiden. hm.

lördagen blev först en massa väntan på att min vän skulle orka ta sig upp och göra sig klar. och tillslut efter typ två timmar hade hon lycktas med detta och var nästan klar så då begav vi oss för att irra rundor på stan lite. och jag (som har köp-stopp) inhandlade en kjol till mig själv. och jag kallar det en julklapp. så nu är jag redo, klädmässigt iaf, för begravningen på onsdag. känslomässigt kommer jag nog aldrig bli redo, men som sagt man får ta en dag i taget. sen drack iaf jag och sarah glögg med mamms och lasse ;) och vi avslutade vår dag med skratt, prat och mys på mc donalds driv-in / parkering. <3 bästa vän.

efter jag ätit begav jag mig mot landet och inget mindre än sösdala och min numera engelsk-pratande vän, dess. vi pratade engelska hela kvällen, gick på promenad och drack te. ja bara hade det helt mysigt, det vill säga, innan hon körde ut mig och jag fick köra hem. nej skämt och sido. du vet att du gör mig glad och jag mår bra med dig! och ja för att hon ska förstå så kommer det på engelska nu, nej jag orkar inte :p
dess, an english version will be updated later, because i have to go and bake my "lussebullar" now. i hope you understood some of the swedish text anyway. and to make it clear for you, i love you! <3

bara 17 dagar kvar nu.

Kommentarer
Postat av: Dess

I´m sorry but i can´t understand all that swedish words. But I´m okey with it. And I love you too very mutch my soul mate, supernova and jape!

2008-12-07 @ 17:49:54
URL: http://tennevi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0