Did you ever know that you're my hero

jag är tröött, alltid och lite till. idag sov jag hyffsat länge, sen blev det lite mys med te framför tvn eftersom min hals gjorde jätteont imorse, dumma den. sen fixade jag ihop mitt pepparkakshus och ja det blev rätt snyggt faktiskt. bild kommer om jag orkar ta och lägga upp en. vi får väll se. sen kom sarah en sväng och hälsade på innan jag begav mig till stan för att möta dess, vi skulle shoppa julklappar och parfym till henne. vi hittade både ock, så duktiga var vi. sen kom elias och eftersom min bil gick ut då, så begav jag mig hemåt mot mat och slappande framför tvn och datorn nördig som jag är. fast jag har faktiskt varit duktig ikväll och skrivit julkort till hela släkten och lite till, eftersom ingen annan här hemma tar tag i det. och jag börjar hålla med om att jag är som en liten mamma hit och dit. hahah. vad hade ni gjort utan mig ;) haha, vad ego jag lät där, alla behöver mig. hm, var inte riktgit så jag menade men ja. ni förstår. eller inte. inatt var jag uppe läänge för jag väntade på att daniel skulle hämta sina chips som jag snällt kört och köpt till honom strax innan maxi stängde, snacka om mamma där. haha. jag är snäll, för snäll. sen somnade jag i alla fall som en klubbad oxe.
jag är tröööött, jag vill sova, men jag kan inte. det suuger.
nu ska jag i alla fall försöka sova, för jag ska upp tidigt imorgon och jobba hos papps.

godnatt vänner !

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, jaså du gav med dig att köpa chips ;) han påstod att jag var elak för att jag inte orkaade gå ner och handla :P Tur någon är snäll ;P

2008-12-17 @ 09:36:56
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0