this doesn't have a name

lunchen igår med lotten var god och mysig, och det tackar jag för! du är bra lotten. Efter lunchen blev det hem och vila ett tag innan det blev en runda på stan med sarah och vi såg en kändis. haha. sen bar det hem igen och jag började läsa min bok som jag köpte, innan jag dör, heter den och den var riktigt bra, den kan jag varmt rekomendera. en sorglig berättelse som ändå har budskapet att man ska uppskatta livet och göra det till det bästa man kan. och efter allt som hänt nu så tror jag verkligen att jag ska försöka göra det. en riktigt bra bok iaf. som jag läst färdigt idag, tillsammans med ett snabbt besök på stan och en sväng inom spångan innan hon for till jobbet sitt. annars har denna dagen bara varit låång, trååkig och mörk. jag gillar inte vinterhalvåret dels för att min hals alltid dummar sig då och dels för att det är mörkt och trist. det ända bra är väll julen.
och nu framåt kvällen insåg jag vad det är för dag imorgon, det är begravning och jag mår redan dåligt över den. det kommer bli så sjukt jobbigt och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till alltid. jag kommer vara förstörd imorgon, men jag ska klara det, jag har ju de underbaraste man kan ha - sina vänner ! utan dem hade jag aldrig klarat mig. och min mamma har redan gjort upp en plan för mig hur jag ska kunna sysselsätta mig fram till tolv-tiden, jag ska städa mitt rum, bara för att inte bara gå runt och må dåligt eller sitta och stirra i väggen.
kvällen har varit lugn annars, pratade en sväng med dess innan, och sen har jag kollat säsongsavslutningen på de desperata hemmafruarna och det stör mig så att nästa avsnitt inte är förrän till våren. rätt illa. nästan bud på att ladda ner, eller ja be daniel göra det :p haha. vi får väll se. nej nu väntar sängen och min it girl-bok som jag ska börja på. måste ladda all energi jag kan tills imorn.
sov gott vänner!


ibland känner jag mig så sjukt ensam, fastän jag vet att jag inte är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0