vi har nu satt fyr på vårt fjärde ljus.

igår var det fjärde advent och idag är det två dagar till julafton. var finns julkänslan och var är allt som har med julen att göra, snön till exempel. inte ens granen igår fick mig att känna julkänsla, kanske lite mer än innan men verkligen inte mycket. för en gångs skull vill jag att det ska vara vit utanför fönstret och att solen lyser upp den vita snön. dock kommer det inte ske denna sidan jul om man säger så. regn och rusk istället ja. usch för det.
men min gran är snygg i alla fall, röd och guldig och jag är stolt över mitt verk. bild kommer typ ikväll när jag orkat fota den, för ni vill se den, det vet jag för så snygg är den. okej kanske inte så snygg men ändå. idag är det som sagt måndag och bara två dagar till julafton och ja det enda jag ser framemot är typ paketen, för maten är jag nästan redan trött på. ja inte skinkan förståss för den är godast. idag ska jag pyssla lite, fika med jonna och sen antagligen nyårsplanera lite med sarah. uppdaterar kanske mer sen för nu ska jag göra mig iordning.
have a nice day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0