when snow falls down

FÖR ER SOM MISSAT DET SNÖAR DET UTE, REJÄLT. vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt, men med lite snö kanske man kan få lite julkänslor & det vill man ju ha nu när det bara är tjugoen dagar kvar. jag ser det snöar, jag ser det snöar det var väll roligt, hurra....

idag har varit en helt okej dag. vaknade rätt tidigt men tog bara filten och gick och kollade tecknade filmen horton. den var väll rätt rolig, söt var den iaf. sen blev det dusch innan jag tog stadsbussen till stan och mötte daniel, vi kollade lite affärer innan det blev mat på graffitti, man tackar, det var gott. sen kom emma ner och mötte upp oss och hon handlade en söteklänning. därefter började det snöa och daniel och emma skulle ta bussen och jag begav mig till fots mot hts och min kära vän som slutat skolan, en snöpromenad senare blev det te och mys här. tack älskade vän. vi får se till att göra det oftare, för du får mig att må bra. jag älskar dig! måste även berätta att vi var duktiga och skalade potatis innan jag körde henne hem till sin käraste. och sedan dess har jag bara hängt hemma med mina ljus och tvn, bonden och grey's idag jue och det är bra. det gör mina onsdagar. och idag är det onsdag och det betyder begravning om en vecka. jobbigt. men det kommer gå, det måste gå. dock kommer det bli sjukt jobbigt att säga hejdå. usch ska försöka lägga det lite åt sidan ett par dagar nu, kanske om det går. nej nu kommer tårarna igen. så jag säger bara godnatt vänner.

just det, kör lite gratisreklam idag med: http://tennevi.webblogg.se .
nöööööjd dess? ;) PUSS!

Kommentarer
Postat av: Dess

ja jag är nöjd, tack sötnos. frågan är om Jossepusse numera också är nöjd? ;

2008-12-06 @ 19:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0