working day

brutalt uppvaknande idag, då man vaknade till att det bullrade och hade sig, samtidigt som säng och ja allt i rummet skakade, rätt läskigt faktiskt. det kraftigaste på hundra år, ja i sverige alltså. rätt spännnande med. sen blev det dusch och sånt innna jag begav mig mot lödde och en dags arbete med inslagningar av julklappar. samt lite annat. och vid fem bar det av hemåt igen, inom eslöv och plockade upp mamms. hem, mat och nu sitter jag här och nördar. jag har inget liv. haha. jag vill ha ett jobb, jag vill ha pengar, jag vill så mycket, men jag har ingen ork. och jag hatar min hals och jag hatar att vara trött. men nu ska jag sluta gnälla. jag blev lite inspererad av dess's bildinlägg innan, så jag funderar på att lägga upp lite old pics, bara för att :) men jag hoppades på att kunna fått någon snyggis av dess, men hon är tydligen hos elias :p hahah. men jag ska nog fixa det ändå. roligt värre att kolla gamla bilder. och nya. nu ska jag mysa lite framför tvn.


Kommentarer
Postat av: Emma

svar: haha, ja jo, typiskt bara att vi får tillbaka inernet hemma idag ;D haha.. fast jag har dator till och med dig flr pappa skulle lämna in den imorgon tror jag ;P han får inte tummen ur röven att göra de ;P

Ja du kan få ta prinskrovarna om du vill, (a) fast det snackade vi ju iförsig om för ngn dag sen ;D

2008-12-17 @ 09:35:56
URL: http://emmasigmund.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: ehm, joda.. dem finns i tankarna och ska göras i morgon kväll ;P hihi. förhoppningsvis, förni blirväl lite besvikna om jag kommer med färdig köpta köttbullar?;P

2008-12-17 @ 21:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0