You can take the future even if you fail, i belive in angels


tredje gången gillt idag nu, jag känner mig lite, eller väldigt duktig som orkat uppdatera tre gånger idag, plus på mig där. dock kanske detta betyder att det blir lite sämre kommande dagar, men man vet aldrig, jag kanske inte slutar att förvåna. ikväll har vi sett mamma mia filmen, eftersom den äntligen kom tillbaka till maxi för endast 99 kronor. den var söt och bra, ja abba sångerna är faktiskt bra, jag gillar dem, man blir lite gladare när man hör dem. men nu ska jag sova och hoppas på att min hals vill mig väl imorgon, för just nu har jag sjukt ont i den. tönt hals. aja, godnatt vänner!



You can take the future even if you fail, i belive in angels
( i have a dream - abba )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0