8 år. jag saknar dig

åtta år har gått sedan du lämnade oss nu, tiden går så fruktansvärt fort. Det känns fortfarande igår.
Jag fattade nog inte först hur mycket du betyde för mig, du var min bäste vän, den som fanns där,
den som alltid hittade på roliga saker. åtta hela år, och mycket har hänt, mycket som jag velat att
du skulle vara med mig om. födelsedagar, körkort, student och en massa massa mer, men jag
vet att du finns med mig där ändå, det är precis som om jag känner din närvaro ibland, och jag
vet att du fanns med mig på studenten, den lyckligaste dagen, och jag vet att du hade varit stolt
över mig, jag gråter för att jag saknar dig, försöker att inte göra det, men tårarna tränger fram ändå.
Jag saknar dig, mer och mer och mer hela tiden. du finns föralltid i mitt hjärta och i mina tankar, farfar<3.
och en dag då hoppas jag att vi ses igen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu har jag varit inne i din blogg hur många gånger som helst och det är inte intressant länge för du uppdaterar inte :P haha!

2008-08-03 @ 01:17:48
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0