i ett av världens hörn

jag kände för att skriva lite blogg, men när jag väl satte mig här och skulle skriva kom jag inte på ett enda dugg att skriva om, det har liksom inte hänt något dirket roligt sen jag skrev sist, jag har jobbat och tjänat pengar vilket är bra för mig och mina behov. jobbet är kul, nästan alltid i alla fall, skvaller idag och det var roligt, inte bara jag som inte tycker om en viss person verkar det som. Och jag gillar emma, hon är snäll och trevlig och henne är det kul att jobba med, pierre är med kul men den lilla svikaren har svikit oss någon vecka nu för att resa till prag, dålig stil det där, haha. 
började 06.20 imorse och jag har varit i full gång sedan dess, jag är trött men kan inte riktigt slappna av och somna, ska läsa lite i min bok, kolla sommarkrysset och vila mig inför ikea imorgon (då jag får träffa sarah, på typ första gången på en vecka, det är läänge. men då ska vi inte tala om hur länge det är sedan jag träffade min älskade tvilling, typ år och dar sen. skärpning på oss! 

nu ska jag måla klart det sista för idag, och duscha. för er som inte vet och bryr er så gör jag om på mitt rum, det har blivit en fondvägg i kaffelatte och sen ska det möbleras om och sådär, det kommer bider när det är klart. 


Kommentarer
Postat av: Emma

Blev väggen snygg? :)

2008-07-13 @ 23:00:57
URL: http://emmasigmund.blogg.se/
Postat av: Dess

vi måste ses snart : ) <3

2008-07-14 @ 20:06:59
URL: http://tennevi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0